Job 7 van 9


Report this listing

Solliciteren



Deeltijds bediende administratieve support / 10u tot 14u


Functie

Als administratieve support op de afdeling operations support, geef je ondersteuning aan de collega's die op de baan zijn, die de bestellingen leveren bij de klanten.
Wanneer er zich problemen voordoen, probeer je de best mogelijke oplossing voor te stellen aan de klant.
Je streeft een optimale tevredenheid na, zowel voor de klant als voor collega's en het bedrijf.
Je doet ook de debriefing naar de afdeling toe.
Vanuit je expertise, klantvriendelijkheid en oplossingsgerichtheid ben je een kei in het voorkomen van onregelmatigheden of problemen.
Daarnaast doe je administratief werk.
Op termijn, eens je goed bent ingewerkt, ga je ook problemen volledig analyseren en in de toekomst zo veel mogelijk vermijden.
Doel is om een optimale klantentevredenheid te bekomen.

Jouw profiel

Wat heb jij te bieden:
Je wenst deeltijds te werken van maandag tot en met vrijdag, telkens van 10 uur tot 14 uur (uren kunnen nog enigszins besproken worden)
Indien je wenst, kunnen er op termijn een aantal uren bijkomen, maar dat is geen must.
Je bent oplossingsgericht, communicatief, klantvriendelijk en sterk in organiseren
Je bent tweetalig Nederlands en Frans en je hebt een basiskennis van het Engels
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Aanbod:
  • Deeltijds
  • Een afwisselende job waar je jouw verantwoordelijkheden kan opnemen en iets kan betekenen
  • De unieke kans om meer te leren over de logistieke wereld achter de schermen
  • Maaltijdcheques van 8 euro/dag en vergoeding woon-werk verkeer
  • - Een professionele en moderne werkplek voorzien van alle benodigdheden om jouw job correct te kunnen uitvoeren
  • Diverse extra's zoals een chill-ruimte, lockers om persoonlijke spullen op te bergen, vers fruit op bureau om de 2 weken,...
  • In het bedrijfsrestaurant kan je samen met collega's genieten van een lekkere lunch aan een klein prijsje
  • Elke maand heb je een coaching gesprek met jouw leidinggevende zodat je kan groeien in de job
  • En niet te vergeten: een fantastisch team om mee samen te werken!

    Solliciteren kan via de sollicitatieknop of via: 09/2763290 of expertcentre.850@adecco.be

    Na het ontvangen van jouw sollicitatie bellen we jou binnen de 48u even op. We overlopen samen jouw cv en de job inhoud, waarna we bij een positieve evaluatie langs beide kanten een video call inplannen.

Solliciteren

850 EC ON SITE
+32 (0)9 276 32 90

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht